-Det hemskaste beskedet i mitt liv!

Efter allt kämpande Farmor ❤haft senaste 1 ½ månaderna på sjukhuset är det över,hon kommer dö och hoppet är ute.
Hon kommer aldrig vakna sen dom sövde ner henne.
Jag kommer aldrig få säga igen hur mycket jag älskar henne,att hon är universums finaste och bästa Farmor❤.
Jag hoppas du hörde allt jag sa vid din sängkant när jag satt där. Åh alla ord känns så meningslösa just nu när allt jag vill är att säga att du är universums bästa Farmor och än en gång få säga att jag älskar dig.

Jag tror inte någon kan förstå just nu,allt som snurrar i min hjärna är alla minnen med Farmor❤,hur hon aldrig missat nåt tillfälle,hur hon alltid fanns där,och speciellt alla underbara minnen från när jag var riktigt liten.

När vi (kusiner)lekte med ditt smyckeskrin,minns du?eller när jag läste dina fantomentidningar eller Modesty Blaise?ditt skratt.❤

Detta är inte verkligt,detta händer inte,vi träffades ju så nyligen❤.


Kommentarer
Postat av: teddy

Hejsan gumman.

Jag beklagar verkligen den hemska beskedet. Hon har kämpat så tappert din far-mor.

Hon hör dig. Sitt och prata med henne och berätta om era minnen ihop.

Tänker på dig.

stor bamse och styrkekram till dig

2010-08-29 @ 08:34:34
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: [ F o t o - V a r d a g ]

Beklagar :(

2010-08-30 @ 12:55:47
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0