Angels kostrådgivare avslöjad!

image7I alla fall en liten del?,outar ingen fullt på bloggen.
Spec inte i detta avslöjande.

Pratat mycket om min kostrådgivare,varför har jag då en sådan?
Jo,detta är inte lätt att skriva om på bloggen,men jag har länge haft en ätstörning jag kämpat emot.

Men det är först när denna kostrådgivare gav mej ett bryskt uppvaknande med 2 alternativ som jag insåg allvaret.
Och att lära sig äta rätt är verkligen a och o för mig.
Lärt mig mycket nytt men har mycket mer att lära och vägen känns oändligt lång men att ta detta steg är enormt.
En dag i taget är mottot.
Sen finns det även flera i bloggvärlden som går igenom detta och då syftar jag särskilt på en tjej som är ett stort stöd.
Du vet vem du är,tack gumman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0