Uppdatering ang min träning!



Jag har gjort ett löfte om att ni ska få följa allt som gäller träningen så jag tänker inte utesluta något,för att ta sig tillbaka från en ÄTS till träning och börja äta är ett stort steg och det ändrar kroppen.
Jag visste att när jag skaffa Nino som PT skulle kostschemat kräva mer måltider än vad jag äter i dagsläget  och det kändes skrämmande,men när man tränat blir man hungrig och att äta mat med jämna mellanrum har visat sig vara helt otroligt bra MEN min kropp fick sig en chock då jag tränat ofta och ätit mer och lägg till stress på det men NU har den äntligen kommit i balans och jag slipper besöka läkaren hoppas jag. Tänk på en sak,skippa inte måltider,det är oerhört farligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0