I dag har jag boxats med min personliga tränare!


I dag var det ett tufft pass med min personliga tränare Nino på Deep bodywork,mycket kondition och väligt mycket styrkeövningar för armar och ben,han lärde mig även en hel del nytt.

Chins=Ni vet när man ska häva sig upp med hela sin vikt på en stång i dörrkarmen,jobbigaste någonsin och utan Ninos hjälp hade jag inte ens klarat 1 än mindre dom 10 vi gjorde,med störta del Ninos hjälp.

Sen lärde han mig Boxning,vi har ju en boxningssäck på gymmet och ÄNTLIGEN fick jag slå på den och sparra lite med Nino och det var nog bland det roligaste jag gjort. och jag förväntar mig seriös träningsvärk i morgon då vi kör hårdare och hårdare pass för varje vecka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jotack det går toppen du kan ju läsa om det på min träningsblogg;)

kram!

2012-01-04 @ 04:14:18
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0