My workout playlist!



Min PT bad mig ta med mina favorit träningslåtar på ett usb minne till ett pass och nu tränar alla hans klienter till min playlist så därför tänkte jag dela med den här också så förhoppningsvis även ni blir peppade.
För musiken är allt när det gäller träning,i alla fall för mig.

Jai Ho - Pussycat Dolls
Outta Control - Baby Bash
Collide - Leona Lewis & Avicci
Save the world - Swedish house mafia
Wild ones - Florida feat Sia
Danza Kuduro - Don Omar feat Lucenzo
Au Revoir - Cascada
Right there - Nicole Scherzinger feat 50 cent
Crank it up - David Guetta
Titanium - David Guetta feat Sia
Stereo Heart - Gym class
Turn Around - Flo Rida
Maraca - Mohombi
Every little part of me - Alesha Dixon
Suavemente - Nayer,Pitbull feat Mohombi
Running - Fedde le grand
Without you - David Guetta feat Usher






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0