Deep bodywork massage!


2 dagars frånvaro har berot på jobb och sen träning i går,men de blev ingen träning för Nino,min personliga tränare är även massör och det är en del av Deep bodywork,massagen.
Iom jag bara sovi 2 timmar innan PT träningen var jag överlycklig för lite massage som gjorde stor skillnad.
I början kände jag verkligen knutarna i ryggen och hur spänd jag var men efter 30 min så hade alla retts ut och det var enbar skönt och avslappnande.
Som receptionist står man mycket under jobbet och det tar på ryggen,att sen sitta och blogga tar också ut sin del.
Men väl hemma somnade jag en lien stund precis som Nino rekommenderade och jag känner mig som en ny person,väldigt avslappnad.

Massage är verkligen något jag rekommenderar alla att göra i bland,jag hade lova Nino boka tid men jag e rätt glömsk så det är bra att ha en PT som tar tag i sakerna man själv glömmer bort.

Kommentarer
Postat av: Emma

Massage är verkligen så skönt!

2012-02-11 @ 13:35:40
URL: http://ehmsii.blogg.se/
Postat av: Sanna

Lyx med PT :)

2012-02-11 @ 19:13:19
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0