Dagens tips:Min pt leder en boxningskurs!


Nu har alla Göteorgare chansen att gå en 10 veckors boxningskurs med min PT Nino,tror inte ni förstår hur grym form ni kommer vara i.
Boxningen är alltid favoritdelen under våra pass,och 1795- är ingen större summa med tanke på att det ingår.
9 gruppträningar
en 60 min fysträning/person
30 min massage
Och besök av en svensk proffsboxare,jag skulle själv gå kursen om jag inte redan träna med Nino och vi boxade haha.
Som sagt detta är ett unikt tillfälle så passa på och för att veta om nån av mina läsare tränar med Nino så ange Angel när ni kontaktar Nino,alltid kul att veta om mina läsare tar tillfället i akt.
Hejja hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0