Killarna bakom mitt bättre välmående!


(bild lånad från min PT:s blogg)

Här har vi en bild på dom tillsammans,utan dessa 2 hade jag inte kommit så långt som jag gjort.
Topi är kostrådgivaren (och numera VD för Fustra Finland) som gav mig ett kostschema att följa och 3 värdefulla timmar i kostrådgivning.
Sen Jarkko (PT och VD för Elite Wellness) min PT sen Oktober som både lärt mig träna rätt och hur viktig hållningen är för både träning och självförtroende.
Utan lärdom från dessa 2 hade jag inte fått den spark i baken jag behövde.


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

sånt är så bra, har en kompis som blir min privata pt, hon är på mig på varenda gympass. annars hade jag nog gått hem :D

2011-01-17 @ 09:31:04
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0