Hälsokontroll första uppgiften med nya PT:n!


Ni vet att min träning stått helt still i ca 2 månader,jag har ingen som helst energi att träna eller inspiration,mina matvanor har blivit dåliga så kanske därav ingen energi,men snart ska jag träffa Nino Delgado för en hälsokontroll på deep bodywork.
Jag fråga Nino lite närmare hur hälsokontrollen kommer gå till och vi bestämde oss för att låta mina siffror va dolda för mig,bara Nino kommer veta.
Hur som helst så kommer vi kolla:
Balans,kondition,vikt,fett%,vätska i kroppen,puls,rörlighet i över och nedre delen av ryggen,rörlighet i höft,styrka och uthållighet och muskelmassa.
Jag kommer även få fylla i info om mina kostvanor,målsättning och träningsbakgrund.

Allt detta kommer ta ca 60 min och jag är redan nu spänd över resultatet.


Ni hittar både Nino och Richard på deep bodywork

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0