Att träna lagom,vila och inte overdo it!

Som sagt ni får ju följa vägen tillbaka från en ätstörning till det friska livet ur mitt perspektiv och en sak som ledde till träningsförbud och därav anledningen jag söker PT är att jag överdrev träningen,jag körde slut på mig trots 6 år ätstörning vilket fick läkarna att bli oroliga då det i värsta fall kan leda till döden då man inte äter ordentligt.
Hur som helst så är jag tillbaka 1 år senare och visst är jag jätterädd jag ska överdriva som i dag tex det kliar i benen,jag vill träna men MÅSTE vila.

Längtar så efter ett schema som en PT lagt upp,så mycket enklare att hålla sig till det.


Har världens bästa stöttande vänner och även bloggisar som stödjer mig i detta.
Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0