Samma dag jag träffade min PT mötte han en tjej med gymfördomar!


Ofta har jag dejtat killar som bott på gymmet och det har bara känts naturligt,men om jag börja gymma då?skulle jag då få muskler?Jag har alltid sysslat med löpning men aldrig gymmat.
Det första jag sa till min PT var att jag inte ville ha muskler,han sa att jag inte kan få muskler.
Så läste jag denna artikel på fitnessguru där jag typ fastnat för tillfället,en sjukt bra sida.
Artikeln beskriver precis den tjejen jag är/var (har ju bara tränat 2 veckor snart),jag hade verkligen fördomar inser jag nu.
Men jag kan nu säga att jag aldrig mått så bra som när jag gått ett pass med PT:n och träningsvärken får mig bara att må ännu bättre,betyder ju att jag gjort något bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0