Möt PT:n som förändrat Angels hälsa och kost!


Som ni vet skulle jag ju träffa massa PT:s i Oktober,jag träffa 2 där första PT:n hette Jarkko Kortelainen,vi satt och prata nästan 2 timmar sen var det bara att hoppas att han ville jobba med mig och japp nu 1 månad senare har han tränat mig 1 ggn i veckan på Elite Wellness.
Hans fokus när det gällde mig var mage,rygg och hållning,nu när han lärt mig dom övningar jag måste klara varje dag lämnas jag över till en helt annan PT som ska spinna vidare på att få ordning på denna tjej *haha*.
Henne får ni möta när vi hunnit träna i hop men av det jag sett så är hon otroligt duktig (det är nog här fokus ligger på att komma i gång med löpningen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0