Vilket underbart träningpass med bästa PT:n Moa!


(ovan kan ni se min PT visa rätt löpningsteknik,en teknik hon nu försöker lära mig)

Jag va lite nervös över att träna med Moa men det gick hur bra som helst och hon är en jätteduktig PT och passet körde verkligen slut på¨mig:

Det är fortfarande problem med min hållning så jag har en del att jobba på men Moa gillade min löpningsteknik och det gjorde mig jätteglad,det är bara några småsaker jag ska jobba på så jag blev så glad verkligen.
Och det var så kul att springa på löpbandet så ni anar inte (speciellt efter långt träningsförbud) efter passet med Moa körde jag på lite själv innan jag avslutade allt i poolen och 15 min i bastun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0