Nu börjar jag snart träna med nya PT:n!

Iom att alla på gymmet jobbar med samma metod så byter vi PT:s titt som tätt så jag ska börja träna med en tjej nu och hon verkar så grym,men nu när vårt första pass närma sig blev hon tyvärr insnöad i Skottland men nu är hon tillbaka så nästa vecka kör vi vårt första pass och nu kommer det bli mer intensivt då det är med henne jag ska träna upp min löpningsteknik.
Vi kommer bla filma hur jag springer,intressant?jag är livrädd då jag vet att hon kommer ändra på mycket men samtidigt kommer detta bli skitkul.


Kommentarer
Postat av: linn

Spännande! Hoppas det går bra för dig.

2010-12-14 @ 12:25:25
URL: http://drivkraften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0