Kampen är över nu Farmor,nu kan du vila i frid!

Efter 1 ½ månads kamp stängdes Farmors respirator av i går efter kl22,Mamma,Pappa,Faster och Farmors stora kärlek närvarade vid denna händelse.
Mammas samtal var väntat men det känns ändå.
Det är en tomhet som vi kommer få leva med,vetskapen om att detta är det bästa finns i tankarna men det gör det inte lättare att acceptera.

Jag minns sista gången vi träffades,på Pappas kalas i Juni kommer sakna dina kramar och ditt -hej gumman när jag kommer in i rummet,vi pratade om ett barndomsminne jag aldrig glömt och vi skrattade åt det.
Jag har aldrig mött en starkare kvinna än du,du är världens bästa Farmor och jag är så stolt över att vara ditt barnbarn och alla år jag fick med dig.


Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ Malta, mode & chihuahua

Beklagar sorgen. :(

2010-08-30 @ 18:23:44
URL: http://jennyh.se
Postat av: teddy

Jag beklagar sorgen vännen.

Din far-mor vilar tryggt där uppe och all smärta och kamp är över. Må hon vila i frid.

Stor styrkekram

2010-09-01 @ 08:57:57
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0