Det här med att träna och ha en ätstörning!

När läkaren förbjöd mig att träna för att jag inte fick i mig mitt dagliga kaloriintag blev jag arg och förstod inte grejen,
nu börjar jag inse,
när jag räkna ut mitt kaloriintag ska det ligga på 1300 ungefär,jag får i mig ungefär hälften av det,därav träningsförbudet.
Min mobil registrerar min träning och även kalorier jag förbrukat under träningen,som tex 319 häromdan,vilket innebär att jag då har kvar 300 av mitt daliga kaloriintag,inte konstigt jag är hungrig efter träningen.
Värst av allt är att jag inte är så hälsosam så jag vet om detta är rätt eller fel,jag får nog prata med herr dietist om detta,så jag vet om jag gör rätt eller fel.

Kommentarer
Postat av: lillis

1300 är ju jättelite! Om man tränar mycket ska man äta dubbelt så mycket! Sköt om dig!

kram

2009-05-22 @ 11:50:33
URL: http://frulillis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0