Update efter sjukhusbesöket!


Ja ush,ni minns ju mitt läkarbesök i somras,och alla prover som ska tas för att man ska få hjälp med ätstörningen,
och mest kommer jag i håg min blodprovs skräck,hatar nålar.
I dag fick jag reda på att jag hamnat i ett team för unga kvinnor med ätstörningar,och ska genom 2 läkarundersökningar.
dels ska jag tillbaka till läkaren som undersökte mig sist och göra om allt,sen ska jag träffa ätstörnings teamets läkare.
Min första tanke var blodproverna,IGEN 2 ggr dessutom.
Ja ni märker ju precis som jag att hela ätstörningsbehandlingen börjat om.


Kommentarer
Postat av: teddy

Vad skönt att läsa att du hamnar i en grupp med nadra som har samma problem. Jag är så glad att du vågar ta en ny chans och kämpa kämpa kämpa.

En stoooooooooor kram till dig från mig

2009-03-13 @ 15:47:02
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0