Update från undersökningen!


Först stort tack till min läkare som var världens underbaraste.
Så nu ska jag berätta hur allt gick till.

Hon fråga hur jag mådde,
hur långt det gått,
vad symptomen är,
om jag dricker alkohol,
om jag rökte,
och vad för skydd jag använde vid sex.
Hon kolla även mitt bmi som låg på 19,5 (18,5 så är man underviktig),så mitt var godkänt.
sen tog hon blodtryck,lyssna på hjärtat och kände på revbenen eller nåt.

Sen fick jag reda på att hon skulle ta 7 olika prover,så jag skickades till provtagningen där kom min baby med in som stöd,även sjuksköterskan prata med mig men jag tryckte min babys hand stenhårt och totalt glömde andas vilket båda påminde mig om.

Men dom tog prover för njurfunktionen,vitamin,kalcium nivå och det var bara några prover,en del har namn jag inte ens minns.

Nu kommer jag få vidare remiss så det är bara att vänta på den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohhh vad glad jag är gumman att det gick någorlunda bra. Hoppas verkligen att detta är början på ditt nya liv nu. Vi måste kämpa nu.

Jag hoppas från djupet av mitt hjärta att detta går vägen för dig. VÅGA säga ja till livet.



stor kramis

2008-07-30 @ 13:41:36
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej! Jag heter Ida och undrar om vi kan mejla? Jag mår inte så bra och tror att du kan hjälpa mig



[email protected]

2012-01-26 @ 21:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0