Nu bör ni ta chansen att köra ett prova-på-pass med min personliga tränare Nino!


Nu får ni chansen att tillsammans med en vän träna med min personliga tränare Nino eller hans kollega Anastasios på Deep Bodywork till ett galet bra pris,i bland behövs den där lilla sparken i baken för att komma i gång och första ggn kan det vara kul att ta med en vän.
Jag känner mig dock inte ensam med Nino för under våra pass har vi sjukt kul även om jag sitter med värsta träningsvärken och ska på nästa pt-pass i morgon. Glöm inte ange Angel när ni bokar!

Han menade tydligen allvar med att varje pass blir tuffare,i går var nog det tuffaste passet hitills,det bästa med en PT är att när du är på väg att ge upp vilket du antagligen gjort på gymmet står han och peppar dig in i det sista så du kan inte lägga av eller avbryta.  Vi inledde med introt till Rocky känns som han fick en hint via mitt förra inlägg om eye of the tiger ;) och när halva passet gått kom äntligen boxningshandskarna fram och herregud vad mina armar värker i dag,känns som det växer muskler tihi.
 

Kommentarer
Postat av: Liie

vad grymt att ha en personlig tränare! synd att man bor 100 mil från göteborg, annars hade jag nog nappat på det erbjudandet :)

2012-01-25 @ 20:15:24
URL: http://liie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0