Funkar Krom tabletterna?


Innan jag träffade min personliga tränare Nino hade jag sånt sötsug så ni anar inte men så bad Nino mig börja med kromtabletter för att hålla blodsockernivån jämn vilket i sin tur minskar sötsuger.
Nu har jag tagit dessa några dagar och fått frågan några gånger om jag märker någon skillnad?och ja det gör jag verkligen. Visst jag har fortfarande lite sötsug men det är verkligen minskat,men helt borta blir det nog aldrig,det tar nog längre tid.

Kromtabletter hittar ni hos Life hälsokostbutiker.


Kommentarer
Postat av: jenny

Är det tuggtabletter eller vanliga tabletter som man sväljer? vad kostar de? kram!

2012-01-04 @ 21:29:43
URL: http://jjennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0