PT-pass nr 8 var awesome!


Så här grym känner jag mig efter dagens pt-pass med Nino,bästa coachen ever.
Vi gick all in redan från början med konditionsövningar,cardio och till slut kom det jag älskar boxning så himla kul att sätta på sig handskarna och slå på min PT,men när mjölksyran sätter in handlar allt om vilja och man skaffar sig ett game face för det är tufft,full fokus och INTE ge sig.
Det blev ett sånt där pass då jag föll i hop på golvet efter passet,helt utmattad.
Vilket är lugnt för det är ju ändå då han stretchar mig så jag ska ju ändå ligga där.
Vill ni komma i form för Beach 2012 är det bara att kontakta Deepbody work.

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Härligt med ett bra träningsspass.

2012-02-07 @ 20:42:12
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Debbie

Va roligt! Låter skönt med hård träning :)

2012-02-08 @ 11:40:14
URL: http://debbie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0