Dr Phil time!


I flera år har vi fått följa dr phil familjen,där huvudfiguren är Alex som blev gravid vid 15 och i dag har 3 barn med 3 pappor,hamnat i ett drogberoende och har varken bostad eller jobb för att kunna ta hand om sina barnoch inte heller har hon råd att använda preventivmedel pga att hon inte har någon försäkring.
Gång på gång får vi se dr phil försöka hjälpa henne och man hoppas verkligen så ja jag är uppe galet tidigt,mest pga ont i halsen men vill inte missa detta.

Fått kommentarer ang min ätstörning som jag kommer besvara i dag,kommer göra mitt bästa för att vi alla ska kunnna stötta varandra.

Kommentarer
Postat av: EmilyHofman

Men jäklar! är hon där nu igen?! Har du någon aning om var man kan se avsnitten på nätet?..

2011-12-07 @ 22:38:03
URL: http://emilyhofman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0