Min besatthet av vågen!


Okej,jag har vart väldigt öppen om ätstörningen så nu tar vi upp lite av problemen jag haft och vad som ändrats.
Jag har tex haft behovet att våga mig 20 ggr om dagen,förstår ni hur sjukt det är?Ätstörningskliniken bad mig redan då slänga vågen (nåt jag faktiskt inte gjorde) MEN så träffa jag PT:n och vi pratade såklart om allt kring detta (och man ska inte ljuga för sin PT,det straffar bara dig själv) och han sa till mig -släng ut vågen.
Och faktiskt tro det eller ej jag har inte vägt mig sen 1 vecka tillbaka,jag vet inte om det är känslan av att träna som ändrar ens tankar men jag mår så otroligt bra utan vågen så ni anar inte.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej dig gumman!!!

2010-10-27 @ 21:06:25
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0