Jag har bestämt mig för att satsa på drömmen,jag ska bli barnläkare!


Som ni minns skulle jag börja plugga nu i Höst men valde att ta en paus i pluggandet denna termin då Farmor gick bort,nu har jag bestämt mig.
 Nästa termin satsar jag på drömmen,att bli barnläkare.
Vägen dit är lång 5,5 år men det är drömmen värd,det kommer säkerligen dyka upp ett och annat under vägen dit men det är det värt.
En dag ska jag gå under titeln barnläkare och när jag nåt den titeln då vet jag att jag har uppnåt drömmen.

Jag blir rörd bara jag tänker på det,bara det att jag bestämt mig och att det är värt det.
Visst det kommer bli tufft men tänk när man nåt målet?

Vad ni än har för mål,satsa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack! hoppas du haft en fin måndag!!:) kram!

2010-10-11 @ 20:13:00
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0