Från första dagen på gymnasiet!


Ända sen jag kom in på den linje jag ville på gymnasiet visste jag vad jag siktade på men någonstans mellan 2a och 3:dje året ändra jag mig.
Tills för 2 veckor sedan då jag hittade exakt den fortsatta utbildningen som krävs för att nå målet.

Så nu är ett möte inbokat och jag börjar bli nervös spec då det är 1 månad kvar typ det innebär att jag hinner ångra mig 10000 ggr innan jag ens vart där och efter mötet har jag några månaders betänketid innan ansökan ska vara inne.

Kan bara tacka en viss chef som praktiskt taget gett mig en spark i baken med att klara denna utbildning.

Kommentarer
Postat av: Alina

godmorgon! =) hoppas du får en härlig dag! :)

2010-03-04 @ 12:47:04
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: teddy

Spännande tjejen och visst behöver man en spark i baken ibland.

Tack för fina ord på bloggen och för att du ger din åsikt.

kramisar på dig

2010-03-04 @ 20:03:46
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0