Ojojoj

I går fick jag en kommentar på gamla bloggen,ang ett inlägg som handlar om boken spelet,ja ni vet boken som´handlar om mänens raggningsteknik.
Den är alltså verklighetsbaserad.
Det finns ett gäng killar som går under olika smeknamn som har semenarier och liknande om hur du fångar en tjejs intresse,dessa killar känns som riktiga playersi  mona ögon.
Vilket säkert är syftet,hur som så är det väldigt underhållande läsning.
Jag är inte enda tjejen som läst boken utan även en viss Catya har läst den om jag förstått det hela rätt.
Hur som så kom det en kommentar

"tja babe såg att du hade läst the game du borde kolla in vår sida tror du kommer finna den intressant:
http://www.c-r.se/2008/03/17/oppna/"

Och vad fann jag?Jo ett gäng killar som är SVERIGES version av spelet,deras verksamhet är ganska exakt som den i boken,plus att även dom går runt med undercover namn,det kan även killarna som ska på semenarierna ha,så man kan vara anonym om man skäms.
Dom har helg semenarier både i Gbg och i STHLM och dom är FULLBOKADE.
Ett vinnande koncept?Det handlar ju även om att bygga upp killarnas självförtroende om jag fattat det rätt..

Vill ni undvika att hamna i händerna hos såna här killar på krogen ska ni genast köpa boken,böckerna samt gå in och kika på hemsidan,väldigt underhållande dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0