It`s all about the boobs!

Bloggvärlden har fått bröstmani,först va det Kissie och ja herregud jag kommenterar inte ens dom brösten för det är INGEN storlek jag skulle välja,sen nu har vi söta Engla som väljer förstora dom efter 2 förlossningar och jag hejjar på Engla.
För jag vet lite hur det känns,under min ätstörning har jag haft rätt små bröst själv det är först nu under vägen till tillfrisknad som dom faktiskt blivit större och jag är numera rätt nöjd med dom faktiskt så skulle mina försvinna igen skulle jag nog göra samma sak.
För väldigt ofta när man provar en klänning eller tröja så kollar man ju just urringningen och hur tröjan sitter över brösten,jag älskar min urringning numera ;) b-kupa och så nöjd med det.

Hejja dig,Engla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0