Kissies anfall stressrelaterat enligt Daniel Nyhlèn!


Nu har Kissies medierådgivare Daniel Nyhlèn gått ut med att Kissies anfall var stressrelaterat men efter allt tjat om dieter,kroppsideal och viktnedgång tror jag inte nån tror på denna anledning.
Blondinbella tycks anklaga 1 miljon svenskar som läser Kissies blogg att ingen gjort nåt,men det är knappast läsarnasansvar vad en 20 åring gör.
Som fd ätstörd och haft bulimi tycker jag mest Kissie hetsat andra med sina dieter som nu gjort henne sjuk,jag sluta läsa bloggen för längesen och nu när jag ser hur smal hon blivit herregud.
Klart inga läsare peppar kissie att gå upp i vikt när det enda hon gör är sprider negativitet i sin blogg och kastar skit på andra titt som tätt.
Allt för att synas,jag hoppas hon får den hjälp hon behöver men det är INTE läsarnas ansvar att ta hand om en 20 årings hälsa.

Nu har Daniel Nyhl

Kommentarer
Postat av: teddy

Ush för denna stackars jänta alltså.

Klart det beror på sömnbrist, stress och framför allt bantningen.

Hon behöver HJÄLP NU. Nästa gång kanske hon inte slutar krampa och någon ännu värre sker...

2011-05-29 @ 12:09:51
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0