Mitt 2010:Ätstörningsbehandlingen!


Ni har ju alltid kunnat följa min kamp via kategorin min kamp mot ätstörningen,men under 2010 har uppdatering vart dålig så lika bra ta allt här.
Under Hösten 2009 remitterades jag till ätstörningskliniken och börja omgående,Vintern 2009 till Våren 2010 hade jag en psykolog men lagom till Sommaren 2010 fick dom skära ner på personal och kunde därför inte ha 2 psykologer så Hösten 2010 fick jag börja i gruppterapi som till en början verkade bra (men är du en person som påverkas av din omgivning och är känslomässig är detta tufft) så jag klara inte av det utan mådde bara sämre.
Jag hade redan under sommaren börjat bli bättre men då jag la av med gruppterapin insåg jag att allt hängde på mig,jag hade blivit starkare men att bara ha en psykolog enskilt är bättre så nu är jag avskriven från kliniken och har en annan psykolog.
Därefter kontakade jag olika personliga runtom Göteborg för att komma i gång med träningen (mer om det i nästa inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0