En gång ätstörd,alltid misstänkt!


Nu vet jag att Mamma kommer läsa detta och sen ringao ch fråga vad jag menar,men ta det lugnt Mamma detta är bara mina tankar!
Jag har alltid varit kräsen,långt innan ätstörningen kom in i bilden så har det alltid varit och under julbord osv har jag alltid ätit väldigt lite,äter egentligen bara köttbullar och skinka med vörtbröd men nu sen ätstörningen är det ännu mindre populärt att äta lite.
Jag vet att mina nära och kära alltid kommer vara misstänkta men ni känner mig bättre än så ni vet ju hur kräsen jag är,det är inte alltid om ätstörningen.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hej, allt bra?

2011-01-03 @ 11:18:04
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0