Bloggveteranen Catya är tillbaka och blogosfären blir mer kryddad iom detta!


När en viss bloggerska sluta blogga har inget vart sig likt i bloggvärlden,
Ja Catya det är dig jag menar och ÄNTLIGEN efter jag vet inte hur lång tid är hon tillbaka och jag är så galet lycklig.
ÄNTLIGEN någon vars blogg jag ÄLSKAR att följa.
En blogosfär utan Catya är ingen blogosfär,en riktig veteran är tillbaka och jag ser framemot att läsa om alla hennes upptåg sen pausen.

Och man kan ju säga att alla tycks saknat lilla Catya lika mycke,välkommen tillbaka raring.

Kommentarer
Postat av: narges (:

har aldrig sett hennes blogg, ska ta och kika in! fin blogg själv förresten! (:

2011-01-20 @ 18:16:27
URL: http://vahedi.webblogg.se/
Postat av: Lene

Shit, är hon tillbaka? Sweet! Måste genast in och läsa!

2011-01-22 @ 20:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0