Min Farmor och Farfar!


I Augusti gick Farmor bort,endast 69 år gammal.
I går var första ggn jag kunde besökah ennes grav och snön inte hindrade mig,det var jobbigt.
Men väl hemma så tog mamma fram några av dom foton som Faster kollat igenom och gett oss där fanns denna fina Bröllopsbild på Farmor och Farfar och vad kan man säga?Aldrig sett nåt vackrare.
Tårarna fanns i ögonvrån när vi kolla igenom alla bilder som jag just nu skannar och jag känner mig så oerhört stolt att vara en del av denna underbara släkt.


Kommentarer
Postat av: teddy

Hej hej vännen.

Vilka underbara bilder du delar med dig och vackert du skriver om din älskade farmor.

Vilken vacker kvinna!

2011-04-12 @ 15:53:28
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0