Jag har tränat för första ggn på 1 år!

Jag kunde inte hålla mig,jag startade cardiotrainern i nya mobilen och gav mig ut för att testa min kondition efter 1 års träningsförbud redan efter 0,5 km var jag nära att börja gråta och satte mig ner.
-Hur kunde jag tillåta ätstörningen förstöra min kropp?jag var ju atlet innan den vad hände?
Jag försökte fortsätta springa men det gick inte,kände mig så otroligt dålig och va så arg så i stället börja jag powerwalka. och tänkte hela tiden överträna inte igen för då förbjuder dom träning igen.

Så här blev dagens träningsresultat enligt Cardiotrainer:

13,5 km
56 min
785 kalorier

Detta är egentligen för mycket med tanke på vad jag äter,även om jag är bättre så äter jag inte tillräckligt för att förbränna så mycket på ett pass och jag får ju absolut inte tappa vikt.

Efter fiaskot med löpningen ska jag kontakta en PT som kan hjälpa mig i gång igen,för 1 år utan löpningen är ren katastrof,jag är chockad över hur ätstörningen förändrat hela min kondition och jag ångrar bittert att jag tillät mig välja den här vägen för att göra en kille nöjd, (jag var ung och jag var otroligt dum)


Kommentarer
Postat av: Tina

fin blogg du har ! :D

2010-10-17 @ 11:27:55
URL: http://tinajuwel.blogg.se/
Postat av: emilia

jag skulle också behöva att komma igång!

2010-10-17 @ 18:16:20
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0