i love the way you lie!

Vem ska man egentligen va mest besviken på?den som snackar skit eller den som berättar att personen snackar skit till den andre?båda har alltså suttit där och snackat skit.

Jag har sån lust att bara skriva av mig för jag är så förbannad och besviken,dom kör pajkastningen där båda säger att dom INTE snackat skit men dom har ju bevisat att dom gjort just detta.

Jag skulle sjunka till deras nivå om jag gjorde det jag vill göra och det vill jag inte,men detta är en person jag trodde stod mig närmas,jag har skit på båda som jag gärna skulle avslöja här men allt är en fråga om stil och jag skulle absolut ångra det sen och då är det försent,precis som för deras del.

Det är försent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0