Helt plötsligt så händer det och då har tele2`s kundservice ironi!

Jag visste att det skulle hända,den skulle krascha,mobilen alltså.
Och nyss gjorde den det,INGET funkar och ALLT ligger i telefonen INTE på kortet så ringde kundservice.

-Ingen funkar,den har kraschat.
-Spara allt och byt mobil om du kan så vi kan se om det är kortet eller mobilen det är fel på (han)
-Hur ska jag kunna spara om INGET funkar?
-Ohhh jag trodde du hade sparat hehe (han)
Okej han börja skratta åt mig så jag skratta jag med och där skratta vi båda.
Men varför skratta han när detta är kris?lät jag som det var en riktig kris?
Och för det andra,killen var inte ett dugg teknisk så tele2 borde ta in teknisk support innan dom säljer mobiler ;)

Okej det är ändå kris för jag har INGA som helst nummer kvar,men walkman funktionen funkar ännu ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

haha fast jag jobbar ju "egentligen" bara vanliga kontorstider, alltså slutar vid fem-sex-tiden:))

hoppas du har en fin dag!!

2010-10-12 @ 17:56:14
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Fy så surt.

2010-10-13 @ 07:25:32
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0