Ett 6 år gammalt minne av både studenten och exet!


Sista minnet som är kvar efter exet är Mirandanallen från studenten,minns det som i går.
Vaknade i barndomsrummet (var då sambo med killen) och killen låg bredvid,kl var runt 05 så jag smög ut och duschade och gjorde mig i ordning,pussade killen och satte på mig mössan och tog påsen med drickat till flaket och begav mig till bästisen där det var skrik och kramkalas innan vi begav oss till champangefrukosten.

I dag då?:Bästisen och jag firar 9 år av äkta vänskap och killen dumpad (tänk om man kunde se i förväg vilka kräk det finns?).

Kommentarer
Postat av: Anonym

asien, men i thailand finns inget att do for living haha

2010-10-05 @ 15:26:47
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: teddy

Ohhhh minnen från studenten.

Ja tänk så tiden kan visa vad som verkligen stämmer in i framtiden. Tur att eran vänskap består och att ni har växt er starkare av det.

kram vännen

2010-10-06 @ 17:38:18
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0