Er önskan min lag:Vad tycker jag om Xperia x10 mini pro?!


Okej så jag fick önskan att skriva vad jag tycker om min mobilen,har inte ens haft den 24 timmar men vi är redan bekanta.
Jag älskar den,
Jag hade hört mycket bra om den,därför blev valet den,
allt görs via touchskärmen men tröttnar man på att tex smsa med touchskärm så har den ett tangentbord.
Mobilen som kallas mini är lika stor som min handflata,haha.
Vad är då det roligaste:Apparna såklart,och dom flesta är ju gratis och dom som inte är gratis kostar inte så mycket heller (oftast finns det 2 versioner av samma app och det är den svenska som kostar pengar,så är man säker på sin engelska kan man nöja sig med dom engelska,dom är ju likadana).

Favoritappar:TreySongz (grym sångare som bla är med på soundtracket till Step up3d),cardiotrainer,equotes,Instantheart (mäter din puls,ta det inte så allvarligt).

Hälso appar:Bebiskalender (nära & kära kan följa mamma och barnets utveckling),ägglossningskalender (om ni planerar bli gravid) och menskalender.

Du har alltså full koll med mobilen på allt verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0