❤Till Pappa❤


Denna vecka fyller Pappa❤ år och jag fixar och trixar med hans present,nämligen fyll-i-boken Pappa som dessutom fått nytt omslag,på framsidan står "Till min Pappa,du är speciell för mig".
I boken skriver man i minnen man skrattar åt och mindre bra minnen,man skriver i det ens pappa är bra på och det han kan bli bättre på men roligast av allt är sidan där du ber om ursäkt som kanske för alla jobbiga tonårsår du gav Pappa huvudvärk ;)

För att hylla dom nya omslagen tänkte jag och glimra förlag ha en tävling där priset i potten är just Pappa boken,lägger upp den om ett tag.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Kul ide! Tack för tipset! Den måste jag komma ihåg till nästa födelsedag, mamma eller pappa:)



Hälsningar

Sophie♥

2010-05-31 @ 19:08:39
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/
Postat av: teddy

Vilklen härlig bok.

Ush då - ang. din kusins hund. Hoppas verkligen att den kryar på sig ordentligt nu.

kram på dig

2010-06-01 @ 09:06:46
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0