Försökskaninen Angel


Problemet när man har glashår är att man inte vet om färgen fäster eller inte,helst ska man vänta 10 min extra innan man sköljer ur jag såg verkligen ingen skillnad efter jag färgat håret till kastanjebrunt.
Men dagen efter såg man skiftningar i rött men jag såg ändå att min naturliga hårfärg fanns där också så tyckte det äntligen var dags att be om proffesionell hjälp där dom bad mig färga håret igen fast denna ggn mörbrunt för tydligen är det svårare för röda nyanser att fästa,lägg då till att man har glashår.
Men jag vet inte riktigt,jag känner inte för att färga håret IGEN 3 dagar efter det kommer ju slita så enormt mycket på håret.
Ska försöka ta lite bilder så kan ni ju se hur det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0