4 anledningar att gå på bio!


Förutom att det är Vinter och bio är så mysigt så är här ytterligare 4 anledningar att gå på bio just nu.

Har du hört ryktet om Morgans - Sarah Jessica Parker,need i say more?Min favorit i SATC så självklart vill jag se filmen.
Sherlock Holmes-Regisserad av Guy Richie med skådisar så som Jude Law och Rachel McAdams.
Avatar-Bara hört bra om filmen och världens dyraste gjorda film borde väl vara värd att se?
Snabba Cash-Filmen som toppar min vill-se lista just nu,Biljetterna släpptes i dag för alla sugna.(Hoppas och tror verkligen filmen är lika bra som boken)


Kommentarer
Postat av: Tilde

Avatar och Sherlock Holmes ska jag se i helgen! dom verkar as bra 8D

2010-01-13 @ 13:38:41
URL: http://pansy.webblogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jag vill se de två första filmerna och Snabba cash. Avatar är jag inte särskilt intresserad av.

2010-01-14 @ 06:37:34
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0