Tävling:Vinn Skunkspray/ett kamouflerat överfallslarm!


Känner du dig otrygg på kvällen?ensam på väg hem?Visste ni att det sker 105 våldtäkter i lilla Sverige varje vecka,jag har alltid Skunkspray och ett överfallslarm med mig när jag är ute och jag vet att jag kommer hem sent.

Jag har fått chansen att lotta ut 2 vinster till er från Skunkspray,en personer vinner Skunksprayen (den första lagliga överfallssprayen) och den andra personen vinner ett valfritt kamouflerat överfallslarm som har en ljudvolym på 100 decibel.

För att vinna skriv en kommentar om du vill ha en skunkspray/ett kamouflerat överfallslarm!

Kommentarer
Postat av: JENNY

Jag skulle skiiiit gärna vilja vinna överfalls larmet!

2010-12-27 @ 16:25:16
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: Fraya

Hej! Ett tips till er som inte vinner tävlingen: Jag beställde ett överfalls-kit med Bodyguards överfallsspray och ett tjutlarm för bara 300 kr av www.actionbolaget.se fick min leverans dagen efter. Alla borde ha det i fickan, eller vad tycker ni?

2011-02-18 @ 13:35:25
Postat av: sara

Jag vill jätte gärna vinna överfalls larmet, då jag är sjukt rädd att gå ut eftersom jag är sjukt rädd för folk som kollar på en & så.. så hade varit perfekt med det här larmet ifall någonting händer.

hoppas jag vinner :')

2011-02-20 @ 14:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0