Året som gått:Konserter!


Ända sen lilja 4-ever har jag haft en kärlek till Rammstein så året började med en Rammstein konsert med underbara Combichrist som förband,häftigare live akt får man leta efter.

Mustasch,mina svenska favoriter såg jag för tredje gången. Vad ska man säga?låtarna är dom samma men jag älskar konserterna och sen är det ju kul med allsång haha.

AC/DC kungarna av hårdrock,finns inga ord som  kan beskriva det,man måste vara där.


Metaltown,wow en riktig hårdrocksfest minns dock inte så många av bandens namn förutom dom jag var där för,Sabaton och Rammstein. Dock sluta det inte så trevligt då någon under Rammstein konserten tyckte det var läge att använda pepparspray, men det hela sluta bra ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0