Till min älskade Farmor!

Det sägs att hoppet är det sista som överger en människa,jag fick nyss det fruktansvärda beskedet att anledningen till att dom inte kan operera dig är pga en tumör.
Jag vill bara skrika -Låt min Farmor vara,hon har nog att bekämpa.
Ingen hittar anledningen till att du inte vaknar,snälla bli stark igen Farmor.
Du betyder så otroligt mycket för släkten och oss barnbarn tom den minsta av oss börjar förstå,vi pratar inte om det men hennes blick säger allt,vi låter tystnaden tala oss emellan.
I kväll är ännu en kväll tårarna rinner,för att vi älskar dig så.

❤Du är världens bästa farmor/mormor. ❤

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack min lilla bloggängel!

2010-08-12 @ 22:19:30
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0