Sommarens läsning 2010


Dessa böcker plöjde jag igenom i Somras,okej okej kanske inte så avancerade ;) men hur bra som helst.
Ni vet ju att jag älskar chic lit,

Jenny Leeb är en favoritförfattare och senaste boken på grund av Leon blev en riktig favorit,

Sofi Fahrman debuterade med Elsas Mode som jag inte hade så höga förväntingar om men detta måste vara en av dom bästa böckerna på länge inom chic lit.

Mia Eriksson har jag följt sen Gömda,nu har jag läst boken om Emma,Mias dotter och det var också en bok man fastnade i och inte kunde sluta läsa.

Liza Marklunds en plats i solen,behöver jag säga nåt?Liza är en av mina favoritförfattare.

Ni hittar böcker på cdon,adlibris eller bokus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0