Skyddsängel!


Om några dagar ska jag få träffa ❤Farmor❤,jag vet inte hur jag kommer reagera för när Mamma ringde och berätta så rann tårarna,dom ville inte sluta.
Nu kommer jag alltså få se henne med respirator och nedsövd,en sömn hon inte vill vakna ur.
Kan säga att det var precis det jag va rädd för,-vad händer om dom söver ner henne?Tänk om hon inte vaknar?vad händer då?och nu har det hänt.
För varje dag som går blir jag mer och mer orolig.
Jag hoppas hon på nåt sätt vet att jag är där sen.

Farmor❤,det går inte en dag utan att jag tänker på dig och hoppas.


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

gumman då.

kram

2010-08-03 @ 18:50:58
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0