Glädjetårar!


Som ni vet har senaste månaden vart hemsk,Farmor hamnade på sjukhus och efter att ha blivit nedsövd pga sina smärtor vaknade hon inte,hela släkten med repsektive familjer har gått och väntat och hoppas och funnits vid Farmors sida dygnet runt senaste månaden,och det känns som den längsta månaden i mitt liv.
Och så hände det jag hoppats på,hon börjar öppna sina ögon och dom har börjat minska andningspumpen vilket betyder att hon andas mer på egen hand men som läkarna säger vi får inte hoppas för mycket men jag kan inte låta bli att känna mig så oerhört lyckligt lottad denna minut,sekund,dag.
Att ÄNTLIGEN kommer hon fortsätta kämpa och vinna.

Stanna till en stund varje dag och tänk på det lilla som gör dig lyckligt lottad,din familj,släkt,vänner.kärleken.
Andas in detta och njut.

Jag älskar dig Farmor!

Kommentarer
Postat av: Jenny

åh. jag håller verkligen tummarna för din farmor! kram!

2010-08-22 @ 20:06:00
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0