Tom vården tycker väntetiderna är för långa!

Förlåt men för just nu orkar jag inte blogga,förutom detta inlägg.
I går när jag prata med sjukgymnasten och psykolog på ätstörningskliniken fråtga dom hur allt gått tillväga innan jag hamna där och det har som sagt tagit 1 år innan jag landa hos dom och kom in dom tyckte det var väldigt lång tid och det säger även alla andra och man kan bara hålla med.

Vi kom också överens om behandlingsplan nåt som jag godkände men som sen i går fått mig att må illa för den är så fel och jag önskar jag sa detta i går men i stället satt jag som en j*vla nickedocka och nicka :(
nej nu dras humöret ner i bloggen,jag återkommer när jag är på bra humör igen.

Kommentarer
Postat av: teddy

Ush ja köerna är verkligen omänskligt långa. Många gånger hinner man försämras otroligt mycket innan hjälp fås... Ush

2009-09-20 @ 11:00:28
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0