Skönhetstips:fuktighetslotion från olay!


Här är en av mina favoriter när det gäller skönhetsprodukter,
det är viktigt att ta hand om huden speciellt när man är över 20,nus äljer Nelly märket och det är en rolig överraskning.

denna fuktighetslotion absorberas snabbt och huden blir mjuk och silkeslen.
Så här skriver Nelly:
Rekommenderas framför allt till kvinnor från 20 års ålder, där fokus på hudvård är fukt och lyster. Hon bryr sig än så länge inte om anti-aging produkter då huden inte har några fina linjer och rynkor men det är viktigt för henne att se fräsch ut. 100 ml

Kommentarer
Postat av: Caroline

Använde denna i två år tror jag, innan jag bestämde mig för att testa något nytt. Har bara gott att säga om den! :)

2009-09-17 @ 17:34:25
URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0