I wish!


Mobilproblemen kvarstår dock har tele2 uppdaterat att dom har problem,men nu går intem obilen att ladda förutom via USB och den blinkar rött,visst är det creepy?rött betyder INTE bra,kan den inte bara sluta.Allt detta hände när jag starta om mobilen i går för wapen inte funkar men i inväntan på support kikar jag runt på nätet

och fann en underbar retrobutik med massa snygga tees,tänk om detta utbud fanns i Sverige?Jag fullkomligt älskar dom 3 ovanför,hur fräcka som helst.
Butiken heter truffleshuffle

Kommentarer
Postat av: JUNO

den blåa tröjan vill jag verkligen ha!

2009-09-27 @ 11:43:45
URL: http://jjuno.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag älskar också tees, speciellt JunkFoods, dom är snyggast och kvallan är fab! Tips på en annan sida som säljer är www.80stees.com

Det blir ju tull från US. men om man beställer många kan det bli billigare eftersom kläder är billigare där. Ha det bra!

2009-09-27 @ 17:15:52
URL: http://metrobloggen.se/karinsliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0