Förkyld



Blä förkyld och i svininfluensa tider dessutom INTE bra,bacillerna far omkring mig och jag måst få tag på dermagel i dag,våga vägra baciller i dessa tider.
Pga ätstörningen har jag sjukt dåligt immunförsvar därför bäst att va väldigt noga med bakteriedödande medel.
För precis som någon kommentera hos blondinbella hur många har inte rört bankomaten innan dig?osv osv.Nej fy i dessa tider är det fy.
Nåt jag märkt är att det är slut på baketeriedödande överallt nästan,så det är inte bara jag som är extra försikg,känns tryggt.

Kommentarer
Postat av: teddy

Viktigt med handsprit. Använder det hela tiden på jobbet, speciellt när man har småttingar runt omkring.

trevlig fredag girl.

kramis

2009-09-04 @ 11:13:08
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: jasse

Då är vi två med dåligt immunförsvar, det räcker att någon tittar åt mitt håll så är jag sjuk :/ Sånt är trist! Kram!

2009-09-04 @ 18:57:32
URL: http://jassenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0